שרות מוקד סיור ובקרה רלוונטי ללקוחות בעלי מערכת אזעקה.
קהל הלקוחות מורכב מבתי עסק ובתים פרטיים.
מוקד תמנון פועל 24/7 כל ימות השנה לרבות יום הכיפורים.
שרות הבקרה ניתן על ידי מוקדנים אשר חולשים על בסיס נתונים שממוקם במוקד החברה. מוקדני החברה עוברים הסמכה מקצועית במסגרת "היחידה לביטחון לאומי" ובסיומה מקבלים תעודת הסמכה של "מפעיל מוקד".
על כלל המוקדנים מופקד מנהל מוקד מקצועי אשר הוסמך אף הוא בקורס מנהלי מוקד של "היחידה לביטחון לאומי". מנהל המוקד אחראי על כל היקף הפעילות של המוקד, נהלים, אישורי חיבור והתקנה, אישורי תקינות, וכלל פעילות המוקד המבצעי על כל גווניו.
בסיס הנתונים שמזינים יועצי הביטחון בעת סגירת העסקה מול הלקוח הם אלו שישמשו את הבקרים לאבחון הקריאות ואופן הטיפול בהן: מיקום בית העסק, סיסמא, מספרי הטלפון של בעלי המקום או מי מטעמם, שעות העבודה ואמצעי התשדורת למוקד.
השירותים אותו מספק המוקד הם:
- בקשת סיסמא בקריאה חריגה.
- דו"ח מערכת כבויה.
- הפסקת חשמל.
- נפילת מתח.
- אזעקות ביותר מאזור אחד.
- נפילת קו טלפון או חוסר אות חיים במכשיר ה-GPRS.
- שרות מוקד רואה (צפייה במצלמות האבטחה בזמן אירוע).
- שירות וידאו אנליטיקה.
- איתור נזילות מים.
בכל קריאה של אזעקה מחוץ לשעות הפעילות תשלח על ידי הבקר ניידת סיור אזורית במטרה לאבחן את מהות הקריאה. במקרה של אזעקה משני אזורים ויותר יזמין הבקר את בעל העסק/הבית למקום תוך כדי שסייר החברה ימתין לו או למי מטעמו במקום.
טבלת השוואה לערוצי התקשורת למוקד
GPRS | מתאם סלולרי | משדר RF | חייגן | |
ללא מוגבל | ללא מוגבל | מוגבל | ללא מוגבל | טווח |
כיסוי סלולארי
דורש שרת GPRS במוקד וכרטיס SIM מחברת המוקד |
כיסוי סלולארי | ממסר RF | קו בזק/הוט | תשתיות |
פשוטה | פשוטה | צריך לבחור מקום שמאפשר קליטה במוקד | חיבור לקו בזק (קו ראשי)
בעיות עם תשתיות IP |
התקנה |
שוטפת , אחת למספר דקות | לא קיימת | אות בדיקה אחת ליום בד"כ | אפשרות שידור בדיקה במרווחי זמן גדולים
אפשרות הודעה על חוסר קו בערוץ גיבוי |
בקרה על ערוץ התקשורת |
מלא ברמת אזור | מלא ברמת אזור | מוגבלת | מלא ברמת אזור | מידע מועבר |
גבוהה | בינונית | בינונית | טובה | אמינות העברת המידע |
גבוהה מאוד | גבוהה | טובה | חלשה | עמידות לניסיון נטרול |
מהירה | נמוכה | טובה | נמוכה | מהירות העברת המידע |
בינונית | בינונית | נמוכה - בינונית | נמוכה | עלות התקנה |
תלוי חבילת התקשורת מול הספק | תלוי חבילת התקשורת מול הספק | נמוכה | תלוי חבילת התקשורת מול הספק | עלות חודשית |
מערך הסיור
חברת תמנון מחזיקה מספר רב של ניידות סיור בפריסה רחבה. זמני התגובה חשובים לנו ולכן אנו דואגים להפחתת קריאות השווא ממערכות האזעקה כך שהנסיעות של רכבי הסיור יהיו מבצעיות נטו. הסיירים מבצעים את עבודתם כאשר הם חמושים על פי התקינה המחמירה של משטרת ישראל. הסיירים לבושים במדי החברה וניידות הסיור שלנו בולטות בשטח. הסיירים מקבלים את כלל המידע הרלוונטי ממוקד החברה. ישנו מעקב מדויק של המוקד אחרי כל ניידת סיור באמצעות מערכות G.P.S משוכללות ומתבצעת תקשורת שטפת באמצעות מערכת קשר אלחוטית וסלולארית. חברת תמנון מחזיקה תמיד רכב כוננות לטובת החלפת ניידת סיור תקולה במטרה למנוע פיחות ניידות במקרה של תקלה.
אנו מקפידים על כללים ברורים ונוקשים במחלקת הסיור. חפיפה בהחלפת משמרת, העברת מידע רלוונטי, פטרול ובדיקה יסודית הגעה למבנה, העברת מידע יסודי וברור למוקד בהתאם לפרוטוקולים קבועים מראש.